Under Par Challenge på Upsala GK by Golfamore & Out-of-bounds.se

Spela en rolig Texas Scramble-tävling i 2 klasser med dubbelt så mycket priser att tävla om!

Anmäl dig till ”Under Par Challenge”, den unika tävlingen där du och en spelpartner får chans att spela detta roliga och utmanande format tillsammans. Tävlingen har två välfyllda prisbord och alla som deltar får dessutom årets ”Collector Item”, en unik produkt som ändras från år till år. I priset ingår även vår roliga 19th Challenge.

Final på Europatour-banan ”The National”

Vinnarna från varje klass kvalificerar sig till Europatour-banan The National. Finalisternas upplevelsepaket inkluderar bl.a. hoteel, frukostbuffé, mat i det unika klubbhuset, finaltävling med extra fina priser och chans att bli årets team.

”The 19th Challenge” – presented by Out-of-bounds.se

Vår tävling i tävlingen, där vår personal bjuder in till en rolig utmaning under rundan. Utmana dina medspelare om vem som är bollens interna mästare. Vinnaren i varje boll tar hem ett litet extrapris för prestationen.

Anmäl dig och en spelpartner redan idag!

Tävlingen är populär och spelas över 100 utvalda golfbanor under 2024. Missa inte chansen att delta när tävlingen spelas här på Upsala golfklubb.

Praktisk info

– Kanonstart kl. 09:30, gemensam samling kl. 09:00 vid stora putting greenen.
– Anmälningsavgift 275kr per lagmedlem (för gäster tillkommer tävlingsgreenfee)
– Ni tävlar i 2-mannalag, i den roliga spelformen Texas Scramble, poängbogey där varje lagmedlem har 6 obligatoriska utslag under rundan.
– Högsta godkända HCP i tävlingen är 30,0 (Spelare med högre HCP är välkomna att delta, men spelar då på 30,0) där spelaren med högst HCP får tillgodoräkna 20% av sitt HCP, och spelaren med lägst HCP får tillgodoräkna 50% av sitt HCP.
– Minst en i laget måste vara myndig.
– Tävlingen spelas alltid i 2 klasser med ett fint prisbord för varje klass. Klasserna fördelas baserat på Lag-HCP när anmälningstiden gått ut.

Varmt välkomna till Under Par Challenge hos oss!

Mer information hittar du på www.golfamore.com/tavla

2 juni 2024