Företagsgolf

Företag

Företagsgolf Uppsala & Stockholm

Företagsgolf

Gör som många andra företag, förlägg er företagsgolf hos oss.

Vi hjälper till med incheckning, startlistor, utlämning av scorekort, resultatrapportering m.m. Allt som kan tänkas tillhöra företagsgolfen.

I vår shop erbjuder vi ett stort utbud av produkter för prisbordet till förmånliga priser.

I samarbete med vår restaurang så kan vi erbjuda allt från frukost, lunch och middag till fullständig service ute på banan.

Vi ser till att ni kan ge den optimala upplevelsen för en lyckad företagsgolf.

För mer information
marcus.eidelof@upsalagk.se

Konferens Uppsala & Stockholm

Konferens

Vi erbjuder konferensanläggning för upp till 60 deltagare. Lokalen är utrustad med projektor, TV, whiteboard, och wifi.

Kostnad för hyra av  konferenslokal:

Halvdag: 1 300:-
Heldag: 1 900:-

Förtäring vid arrangemang gör ni upp i samråd med vår restaurang.

Aktiviteter som vi erbjuder i samband med konferens:
1. Kundaktivitet för icke-golfare. Klubbens tränare tar hand om nybörjarna som under 60 minuter får prova chippar (närspel) vid våra övningsgreener, långa slag på driving rangen och avsluta med puttning på vår putting green samt putt-tävling.

2. Kundaktivitet för golfare (ca 60 min) Klubbens tränare tar hand om era golfare med olika upplägg. (a) Komma igång. (B) Specialslag: höga, låga, fade, draw m.m. (C) Hur ska jag slå längre, rakare, svingteknik. (D) Kontroll av utrustning (rätt loft, lie och skaft.)

3. Företagstävling för alla nivåer. (ca 1,5 tim) Lagtävling på vår lilla 9-hålsbana där både etablerade golfare och nybörjare kan vara med.

För mer information:
018-46 01 20 / info@upsalagk.se