Dags att kavla upp ärmarna!

Detta är ingen vaccinuppmaning, även om det kan vara en bra idé. Det är däremot dags att plocka fram handskarna, gröna fingrar och gott humör!

Blomkommittén

Med värmen exploderar naturen och i våra rabatter runt klubbhuset är det fortfarande vinter.

Välkommen att göra en insats på söndag den 24/4 mellan kl. 14:00–16:00!
Skicka gärna ett SMS till Pia Helander på 070-595 12 28 om du vill hjälpa till. Ta gärna med en sekatör!

Städdag

Den 7 maj är alla välkomna att slutföra det som påbörjas nu på söndag. Då ska vi snygga till hela anläggningen, rensa upp runt banorna och ge banpersonalen bästa möjliga förutsättningar att göra Mellan- och Stora banan spelklar så fort som möjligt.

Klubben bjuder på förtäring, anmäl dig och ange eventuella allergier här! Mer information kommer löpande.

Banstatus

Bankommittén har förhört banchef Leif Paulsson om statusen på banorna. Den senaste tidens sol och värme har varit gynnsam, nätterna går åt rätt håll temperaturmässigt med sporadiska kyliga inslag.

Det närmar sig!

Vi hoppas kunna öppna Mellanbanan om cirka en vecka, och Stora banan i mitten av maj.