Öppet hus 2:a advent på Håmö Gård

Håmö gård i vinterskrud

Adventsfika på Upsala GK

Ta med dina vänner och upplev julmyset på Håmö Gård tillsammans med oss söndagen den 10 december, 2:a advent kl 2.

Det kommer att finnas kaffe, alkoholfri glögg, pepparkakor och saffransbröd. Julmusik och familjär stämning ingår. Mingla runt bland medlemmar, personal och förtroendevalda. Träffa vår nya medlemskommittés ordförande Johan Carlberg och diskutera medlemsaktiviteter inför nästa säsong.

Varför inte ta en vinterpromenad i våra vackra vita omgivningar? Vi räknar även med att det kommer att gå att åka skidor runt banorna. Preparering av spår har påbörjats.

Kanske hittar du även trevliga julklappar i Shopen, eller väljer att stanna kvar i restaurangen för att äta julbord. Julbordet står uppdukat från kl. 16.