Fitting och workshop

Wedge- och boll-fitting med Srixon/Cleveland

Tisdag 5 september mellan 16:00-19:00 kommer Srixon/Cleveland till Upsala golfklubb för en wedge- och boll-fitting.

Tillsammans med Jakob Remon kommer en representant från Srixon/Cleveland ha en utbildning i wedgar och bollar.

Ni kommer att få med er ett tre-pack av den Srixon-boll som passar er bäst samt bra pris på wedgar från Cleveland.

Anmäl dig via e-post till Jakob!

Workshop om skadeförebyggande träning

Torsdag 7 september mellan 18:00-19:30 håller Oliver Lindkvist, naprapat, workshop om skadeförebyggande träning för golf.

Vad krävs för att vi ska hålla en hel säsong? Hur håller vi stelhet och överansträngningar borta?

Tillsammans med Jakob och Oliver kommer vi över 90 minuter att räta ut dessa frågetecken!

Oliver jobbar till vardags som naprapat på Aktiverakliniken i Uppsala och är även aktiv medlem på UGK.

Anmälan via Proplanner, klicka här!

Rangebollar