Viktig information från Matguilden

Bunkerkort

Vi har nu landat i att vi kommer att behålla vårt kassasystem, så du behöver INTE fundera över ditt saldo. Allt kommer kvarstå och kan brukas som vanligt till nästa säsong. Vi vet att turerna kring detta har varit många och ber dig om överseende med detta. Vårt intresse är alltid att du som medlem ska få det bästa priset vi kan erbjuda och att lösningen ska vara så optimal som möjligt. Bunkerkorten kommer inte fungera som betalning för julborden, men som ovan nämnt behåller samtliga sina saldon till nästa säsong.

Transport

Vi önskar upplysa alla medlemmar om de olika alternativa transporter som finns tillgängliga idag. Uber-appen erbjuder taxi för en billig peng till och från Uppsala (ca 150kr). Du laddar enkelt ner appen till din telefon. För företag och större sällskap har vi upphandlat Kristian Larsson buss. För vidare information vänligen kontakta oss!

Julbord

Våra julbordsbokningar går i en rasande fart och vi i full gång att pynta både klubbhus och restaurang. Med detta vill uppmana dig till att boka plats så snart som möjligt via hemsidan. Priset för den som inte förbokar utan väljer drop-in blir 499:-

Klicka här för att boka via vår hemsida!

Drop-in och bokningar

Nästa vecka drar börjar vi annonsera till allmänheten och vi vill därför be dig som är medlem att snarast boka plats till årets julbord. Drop-in kommer det att vara begränsad tillgång på, då våra bokningar går först och platserna börjar gå åt.

Catering

För er som vill slippa stöket i köket under jul kommer vi erbjuda catering! Det går enkelt att boka via marknad@matguilden.se OBS: BEGRÄNSAT ANTAL.

Vi kommer även erbjuda en magisk nyårssupé så håll utkik!