Medlemskväll fredag 17 juni

Upsala Golfklubbs styrelse, klubbchef samt krögare, välkomnar just dig till en härlig sommarkväll ute på klubben. Fredagen den 17:e Juni kommer vi spela 9 hål scramble på Stora banan med lottade lag. Det kommer att serveras fördrink samt grillbuffé efter avslutat spel.

Shotgun-start sker kl. 17:00.

För anmälan kontakta Bella på: isabellejohansson@live.se
Sista anmälningsdag är måndag 13 juni kl. 14:00.

Priset för kvällen är 250:- per person (inklusive spel, fördrink och grillbuffé)

Självklart kan du anmäla dig till endast grillbuffén och vara med på resterande del av kvällen. Vi beräknar att buffén serveras cirka 19:30.

Även en valfri startavgift är möjlig för dig som är medlem och det du betalar ger dig 10% rabatt på kläder i shopen under juni månad. Exempel: betalar du 1000 kr i startavgift kommer du att få 1100 kr att handla för i shopen. Startavgiften betalas i receptionen vid ankomst den 17:e Juni.

Vi ser fram emot en härlig kväll på Upsala Golfklubb då vi får träffa fler medlemmar och har möjlighet att hitta fler kompisar att spela golf med.

”En plats för alla, en plats att längta till”

Varmt välkomna på en trevlig tillställning!

Klubbchef, Styrelse, Krögare