Medlemskvällen!

Succe direkt

Isabelle ”Bella” Johanssons idé med medlemskväll blev succé på en gång. Fredagen den 17 juni samlades ett sextiotal deltagare för att vara med om shotgun-starten klockan 17. Syftet med kvällen var att hitta nya golfkamrater att spela med, att äta god grillbuffé och att ha trevligt.

Och trevligt blev det! Efter regn hela eftermiddagen sprack det upp och blev en strålande kväll med umgänge, spel och god grillmat. Först spelades nio hål scramble i fyramannalag. Därefter serverade Sean någonting gott att släcka törsten med och Thomas dukade upp en grillbuffé vars rikliga innehåll fick deltagarna att jubla.

– Det här måste vi göra om snart igen, sa Bella och utlovade en ny medlemskväll innan sommaren är slut. Ni som var med – tipsa gärna era vänner!

Ni som inte var med – kom nästa gång och upplev hur gott, trevligt och avkopplande vi kan ha det på klubben en fredagkväll. Välkomna till nästa ”Bella notte”.

Här kommer några flera bilder från medlemskvällen:

Generationer