Möt våra nya huvudsponsorer!

Upplands Bilforum <3 Upsala GK!

Upplands Bilforum utökar sitt engagemang i Upsala Golfklubb, där man tidigare bland annat synts på Driving rangen. Det har nog inte undgått någon att de brinner för Uppländsk idrott, och syns på fler än en arena i vår blommande stad.

Upplands Bilforums egna ord:

Vi fortsätter vår strategi med att stötta föreningarna inom olika idrotter i Uppsala. Framför allt där det finns en tydlig satsning på ungdomar. Upsala GK är dessutom vår stora samarbetspartner till vår egen golftävling ”Upplands Bilforum Golfen”. Vi vill också vara en viktig del i nätverket så att vi gör fler affärer med lokala företagare, och på så sätt gör Uppsala starkare. Stolta och väldigt glada över att förlänga vårt avtal med Upsala GK.

Klubbchef Marcus Eidelöf tillsammans med Upplands Bilforums VD Markus Rasi.

Handelsbanken förlänger!

Handelsbanken i Luthagen fortsätter som huvudsponsor 2022 tillsammans med Upplands Bilforum. Handelsbanken är och förblir en viktig stöttepelare för Upsala Golfklubb.

shb

Kontorschef Ann-Sofie Sivander tillsammans med Jonas Zetterkvist och klubbchef Marcus Eidelöf.