Spela "Sommardansen" den 12 juli

Seniorkommittén inbjuder alla medlemmar oavsett ålder till ”Sommardansen” onsdagen den 12/7. Detagare kan välja att antingen spela en fyrboll eller en singeltävling. Start från två tees och max 100 spelare totalt. OBS! Ni kan endast spela fyrboll eller singel (inte bägge).

I Singeltävlingen är det slaggolf och fritt val av tee samt två lika stora klasser, A och B.

Fyrbollen spelas som poängbogey i en klass. Damer spelar från Tee 47 och Herrar från Tee 51.

Anmälan via Min Golf. Anmälningsavgift 65 kr/person som betalas i samband med anmälan.

Seniorkommitténs förhoppning är att många medlemmar i Upsala GK ska ta chansen att delta i ett seniorarrangemang och få en trevlig dag ute på vår fina golfbana.