Företag

Konferens

Vi erbjuder en konferensanläggning för upp till 60 deltagare i vårt nyrenoverade annex med utsikt över golfbanan. Konferensavdelningen är utrustad med projektor, TV, whiteboard, och wifi.

KOSTNAD FÖR HYRA AV LOKAL VID KONFERENS:

Halvdag: 1.300kr
Heldag: 1.900kr

Övriga arrangemang rörande vid konferens gör ni upp i samråd med vår restaurang.

Övriga aktiviteter som Upsala Golfklubb erbjuder i samband med konferens är:
1. Kundaktivitet för icke-golfare. Klubbens tränare tar hand om nybörjarna som under ca 60 minuter får prova chippar (närspel) vid våra övningsgreener, långa slag på driving rangen och avsluta med puttning på vår putting green och putt-tävling.
2. Kundaktivitet för golfare (ca 60 min) Klubbens pro tar hand om dessa golfare med olika upplägg. (a) Komma igång. (B) Specialslag: höga, låga, fade, draw m.m. (C) Hur ska jag slå längre, rakare, svingteknik. (D) Kontroll av utrustningen (rätt loft, lie och skaft).
3. Företagstävling för alla nivåer. (ca 1,5 tim) Lagtävling på vår lilla 9-hålsbana där både etablerade golfare och nybörjare kan vara med.

För mer information:
018-46 01 20 / info@upsalagk.se