Vill ny synas eller hänga på Upsala GK?

Business club

Välkommen till vår 36-hålsanläggning som erbjuder något för alla, oavsett om du är nybörjare eller proffs. För företag i alla storlekar kan vi hjälpa er med att synligöra ert företag eller arrangera ett personal/ kundevent.

För stora och små företag

Företagsgolf

Upplands bästa golfbana samt en av de bästa i Sverige. Banan anlades ursprungligen 1964 och totalrenoverades 2007-2010. Stått värd för Dam-EM 2020, Klubblag-SM herrar 2021 och 2022.

Vi erbjuder alla företag tävlingar i stora och små format. Med en kanonstart får man ut max 120 spelare med gemensam start. Vid banhyra ingår alltid fria rangebollar, hyrvagn och banguide.

Nätverksträffar

Företagsmedlemskap

Business club har under säsong flertalet träffar för träning, tävling och nätverkande, oftast äter vi tillsammans.

Stöd vår verksamhet

Sponsor

Som sponsor till klubben är ni med och bidrar till vår idrottsverksamhet. Upsala GK har under flera år tagit fram spelare till många av världens tourer. Flera av våra ungdomar har även blivit anställda av våra partners då man genom sin uppväxt på golfklubben får bred kompetens inför framtiden.