Toptracer på rangen

TopTracer är nu installerat på vår range. 10 mattor har varsin skärm och 5 mattor kan du använda din mobil som skärm, du som medlem eller gäst är varmt välkommen att testa och utforska, träna och spela så mycket du vill.

Ingen bokning eller kostnad är förknippad med att använda TopTracer utan du köper dina bollar som vanligt direkt i automaten eller förmånligare genom att ladda på ett rangekort i reception.

Nya möjligheter med Toptracer Range

Toptracer Range tar golfen till nästa nivå och digitaliserar ditt spel. Du slår som vanligt från utslagsplatsen men får möjlighet att följa ditt spel med exakthet på en skärm: längd på slaget och hur långt från hålet bollen hamnar.

Med flera olika spellägen kan du samla poäng, tävla mot andra spelare, vässa slagen och anta olika träningsutmaningar för att förbättra dina utslag och inspel. I Toptracers app kan du se våra olika ledartavlor eller följa andra spelares framsteg.

Funktioner i Toptracer Range

• Uppvärmning
  • Övningsläge
  • Virtuella banor med 18 hål
  • Poängspelet Go Fish för de yngsta
  • Tävla i längsta drive eller vem som kommer närmast hål
  • Olika typer av träningsutmaningar
  • Tävlingslägen där du kan utmana andra spelare

Toptracer Range passar både nybörjare och proffs. Med Toptracer golfsimulator kan du samtidigt finslipa tekniken och få en roligare golfupplevelse på toppnivå!

Skärmavbild 2024-05-01 kl. 09.57.22

Klicka på videospelaren!